måndag 6 april 2020

Mitt bidrag i krisen

.




Det är kris i hela världen. Vart vi än vänder så hör man något om C-ordet.
Talen går i höjden, varje dag är det fler,
fler som mister livet,
fler som inte vet.

Jag vill hjälpa på något sätt, något jag kan bidra med. I dessa tider av rädsla, från att förlora sitt arbete eller sitt företag till att förlora sin hälsa eller någon som man bryr sig om.
Dessa tider är så prövande och kan tvinga oss att ta oväntade steg åt ett okänt håll.
Jag är Livscoach och KBT o ACT-coach bland annat, jag är gruppcoach också och arbetat mycket inom psykiatri.

Jag vill bidra med coaching då dessa tider höjer behovet av detta. Ni kommer kunna se de tider som finns lediga för att boka ett telefonmöte för coaching utan kostnad, det kan handla om vad som helst i ditt liv, eller så kanske du känner någon annan som skulle må gott av att få hjälp på vägen. Alla är välkomna att boka in sig på coaching.
Jag vet inte hur många veckor det kommer röra sig om men det blir en period framåt, efter möjlighet.
Nu både arbetar och studerar jag så det jag kan erbjuda är 2 tider i veckan.
Skulle någon önska att donera så går det fint att swisha.
Välkomna att ta emot min gåva till er  💗

www.vadarlycka.com

#mittbidrag #corona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar